Lagani tanjir s povrćem

U ljetnom periodu prehranu bi trebalo prilagoditi vremenskim prilikama, znatno je promijeniti u odnosu na onu tokom drugih godišnjih doba. U tom pogledu, ovo jelo je pravi izbor, budući da po svom sastavu odgovara potrebama ljudskog organizma u toplom dijelu godine.

Kao samostalno jelo, prilog ili salata, povrće je nezamjeniv dio prehrane svakoga tko imalo brine o zdravlju. Neke nove ideje za pripremu uobičajenog povrća ili upute kako pripremiti namirnice koje nisu uobičajene u našim krajevima potražite na našim stranicama.

Izvrstan prilog od povrća ili kompletan ručak.

Potrebno:
• 1 kg mladog krompira
• 2 mrkve
• 400 g paradajza
• pola veze mirođije
• mladi crni luk i zelena salata
za dekoraciju
• 800 g pileće džigerice

Tanjir s povrćem se priprema:
Mladi krompir i mrkvu očistite i kuhajte desetak minuta u posoljenoj vodi. Ocijeđen i prosušen krompir pržite na vrelom ulju, dok ne poprimi zlatnožutu boju. U poklopljenoj šerpi izmiješajte krompir s pola veze sitno isjeckane mirođije i pola kašičice soli. Na dno tanjira postavite listove zelene salate, na sredinu sipajte krompiriće, a oko njih ukrug poredajte grilovanu pileću džigericu, paradajz isječen na osmine i kuhanu mrkvu sjeckanu na kolutove. Cijeli tanjir obilno pospite sjeckanim mladim crnim lukom.

Još zanimljivih članaka pronađite klikom ovdje!

Preporučujemo da posjetite i www.posjeti.ba


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.