Ispravnom prehranom do boljeg pamćenja

Turska dijetetičarka Džanan Aksoj (Canan Aksoy) iznijela je nekoliko prijedloga kako možete spriječiti zaboravnost i doći prehranom do boljeg pamćenja.

Jaja, avokado, bademi i borovnice nisu samo ukusni, to je prava hrana za bolji rad mozga. Ono što danas jedete može utjecati na vaš mozak sada i kasnije. Je li to pozitivan ili negativan utjecaj, ovisi o tome što stavite na svoj tanjur ili u čašu.

Dugoročno, zdrava prehrana može održati vaš mozak u dobroj kondiciji, dok loša prehrana postaruje vaš um puno brže i povećava rizik od razvoja demencije, objašnjava Moon.

Najprije, savjetuje da obratimo pažnju na dovoljno unošenje tekućine: “U današnjem radnom vijeku, protok informacija na telefonu i e-mailu je veliki, čini skoro 80 posto našeg života, a važnost dobrog pamćenja je realnost koju ne smijemo poreći. Sjetiti se svih bilješki i planova o kojima smo razglovarali na sastancima od velike je važnosti za profesionalni život. Moramo konzumirati mnogo tečnosti, kako bismo spriječili zaboravnost. Moramo dobro nahraniti mozak, jer je on i centar zaborava.”

Aksoj je skrenula pažnju na ispravnu ishranu mozga, kojem su pored vode potrebni ugljikohidrati, vitamini i minerali.

Zaboravnost možemo spriječiti stalnim korištenjem soka od jabuke, jer jabuka sadži antioksidans pod nazivom “kvercetin”. Osim toga, korisno je konzumirati nar, narandže i grejpfrut, koji su naša prva linija odbrane u borbi protiv “slobodnih radikala” i oštećenja ćelija.

Umirujući efekat ima zeleni čaj, a u kuhinji je korisno imati pri ruci i suho grožđe, karanfilčiće, crnu čokoladu, lješnjake i orahe. Dva ili tri puta sedmično treba jesti ribu bogatu omega-3 masnim kiselinama.
Izvor: trt.net.tr


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.