Ovo je par tehnika za redukciju stresa koje preporučujemo:

  1. Često se smijte-znamo da je smijeh lijek i jedan od najefikasnijih načina za umanjenje stresa jer izaziva produkciju hormona dobrog raspoloženja u mozgu, aktivira ga na drgačiji način razmišljanja, odvlačeći stresne misli od nas i eliminirajući negativna osjećanja. Stoga se kada god to možete koristite svim onim, što vam izaziva smijeh: pričanje viceva, gledanje smiješnih klipova na YouTube-u, gledanje komedija.
  2. Šetajte ubrzanim koracima-šetnja je zdrava, bila ona kratka ili duga, ali kod oslobađanja od stresa naročito pomaže šetnja ubrzanim koracima. Čim osjetite snažne negativne tenzije, prošetajte kada god vam to prilike omogućavaju. I pri tom budite svjesni svijeta koji vas okružuje: razgledajte drveće, cvijeće, prolaznike, uživajte u kiši ili snijegu-stimulišući čula novim stvarima. Popričajte usput sa prodavcem u trafici, slučajnim prolaznikom. Sve spontane radnje skreću fokus sa uznemirujućih misli i tenzija.
  3. Rehidracija- svi kažemo da znamo da trebamo što češće piti vodu, ali to baš ne radimo. Nedovoljan unos svježe, obične vode u organizam povećava stres i smanjuje fizičku i psihičku efikasnost organizma. Pokušajte svakog dana popiti 4-8 čaša obične vode.
  4. Drijemajte- to nužno ne mora biti poslijepodnevno spavanje, ali čak i mali drijemež od 10 do 30 minuta pomaže u oslobađanju stresa i otklanja negativne misli. Ukoliko vam drijemanje ne ide od ruke, pokušajte s meditacijom.
  5. Povremeno se isplačite je tehnika za redukciju stresa- svi potiskujemo sve probleme koje nam život nameće i samim tim činimo sebi još veće zlo. Nije sramota povremeno se isplakati, pogotovo ako osjetite u sebi potrebu za tim. Ne samo što ćete odagnati tugu od sebe, nego ćete istovremeno osjetiti veliko olakšanje.

Preporučujemo da posjetiti i www.posjeti.ba


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.