Ovo je naših 8 domaćinskih savjeta za bolji san:

  1. Otvorite prozor-provjetrite spavaću sobu sat vremena prije spavanja, jer je priliv svježeg zraka od vitalnog značaja za kvalitetan san.
  2. Odredite vrijeme- minimalan broj sati za spavanje je 7 a maksimalan 8 do 8 i po sati. Ciklusi sna su po 20 minuta. Ukoliko imate naviku ili vam to mogućnosti dozvoljavaju, odrijemajte poslijepodne ali nikada više od 20-40 minuta.
  3. Izbacite tehničke rekvizite iz spavaće sobe- TV ili laptop je poželjno držati van spavaće sobe, naravno, ukoliko za to imate mogućnosti.
  4. Kupite dvostruki madrac- 1/3 života provedemo u spavanju odnosno krevetu, stoga je dvostruki madrac ulaganje u naše zdravlje.
  5. Poluprovidne zavjese- izbjegavajte potpuno tamne ili potpuno svijetle zavjese, jer utiču na kavlitetu sna. Najbolji odabir su poluprovidne zavjese, jer ugodno ranojutarnje sunce aktivira centar za buđenje.
  6. Držite olovku i blok pokraj kreveta-najbolje misli dolaze uveče, i jedan od boljih savjeta je da držite olovku i blok i/ili notes blizu krevetu. Zapišite svoje misli, a onda mirno idite na počinak.
  7. Toplo mlijeko sa medom-ovo je idelna kombinacija za večernji napitak, jer kakao s mlijekom ima stimulativna dejstva, dok med u kombinaciji sa toplim mlijekom djeluje uspavljujuće i preduslov je za bolji san.
  8. Slušajte laganu muziku ali bez slušalica-korištenje slušalica za slušanje muzike uveče prije spavanja, može da izazove pretjeranu osjetljivost na zvuk.

Preporučujemo da posjetite i www.posjeti.ba


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.