Opore arome, to povrće se često koristi kao ništa drugo nego pojačivač ukusa slanih jela, ali on zapravo nudi moćne zdravstvene beneficije za cijelo tijelo. On je prepun vitamina, minerala, antioksidanata i flavonoida i bogat je vlaknima i ima malo masti za vrhunski doprinos zdravlju.

Evo nekih od sjajnih prednosti korištenja luka u prehrani:

  1. Jača vaš imunitet

Svaki luk sadrži do 18% od preporučene dnevne doze vitamina C, što je odličan dodatak vašoj dijeti, kako bi vaš imunitet ostao jak. Jedući više luka, također, ćete povećati unos antioksidansa, što dodatno pomaže u borbi protiv mikroba, bakterija, prehlade i gripa.

[umetnime]

  1. Održava vaše srce zdravim

Istraživanja su pokazala da je luk prirodni razrjeđivač krvi, što pomaže u smanjenju zgrušavanja i nastajanja tromba, koji može dovesti do kardiovaskularnih bolesti i napada. On također sadrže kvercetin, koji je flavonoid koji sprečava nagomilavanje plaka u arterijama.

  1. On je prirodno sredstvo protiv upala

Flavonoid kvercetin sadržan u luku nudi vašem tijelu protivotrov za hronične upale, pomaže da se opuste krvni sudovi i ublažavanje napetosti i oticanja, gdje je najpotrebnije. Jedinjenja sumpora, također, pomažu u smanjenju upala, kao što je ublažavanje simptoma artritisa.

  1. On je prepun antioksidanata

Sadrži neke od najmoćnijih antioksidanata u prirodi, vitamin C i kvercetin u luku pomaže u borbi protiv slobodnih radikala i povećavaju vitalnost ćelija u vašem tijelu. Bogati izvor sumpora također nudi antioksidansnu moć, pomažući da se eliminiše i spriječiti starenje, bolesti i propadanje u cijelom tijelu.

  1. Odličan je izvor vlakana

Jedan veliki luk nudi do 10% od preporučene dnevne doze dijetalnih vlakana, što pomaže da se zadrži probava pod kontrolom. Vlakna su neophodana za dobro zdravlje, jer pomažu da se izbace otpad i toksini, dok vam daju više zasićenja nakon svakog obroka.

[umetnime]

  1. Pomaže da smršate

Jak izvor vlakana je dovoljan da potakne gubitak težine, ali luk još pomaže jer nudi nula masti, niske vrijednosti ugljikohidrata i samo pravu količinu esencijalnih vitamina i minerala na vašem putu do zdravog stasa. Svi ovi nutrijenati pomažu u upravljanju razinama tečnosti, skladištenjem masti i metabolizmom, koji promovira gubitak težine.

  1. Veliki su izvor B vitamina

Vitamin B6 je bitan za zdrav metabolizam, mozak, srce i za čuvanje hormona u ravnoteži, i jedan veliki luk sadrži do 10% od preporučene dnevne količine ovog vitamina. Također, je odgovoran za pomaganje vašem tijelu da pretvori hranu u energiju i promoviše apsorpciju nutrijenata.

  1. Balansira šećer u krvi

Luk sadrži sumpor i spoj poznat kao alil propil disulfid, koji rade zajedno na snižavanju razine šećera u krvi, da bi bio uravnotežen. Regulisanjem šećera u krvi ćete pomoći vašem tijelu da se smanji rizik od razvoja bolesti kao što su dijabetes tipa 2, kao i osjećaj stabilnosti i bez uspona ili padova u količini šećera u krvi (hiper i hipoglikemija).

  1. Luk detoksicira vaše tijelo

Metionin i cistein su dva sumporna jedinjenja koja se nalaze u odličnim dozama u luku, i oni vrše detoksifikaciju vašeg tijela od teških metala. Bogat sadržaj vitamina C također pomaže da se oslobodite toksina, dajući vašem tijelu čišćenja iznutra, i spriječavajući štete od slobodnih radikala i teških metala.

  1. Prirodno je antibakterijsko sredstvo

Sulfiti u luku nude vašem tijelu podršku kada treba da se bori protiv bakterija, počevši već pri gutanju. Jedući luk, vi zubima i desnima dajete čišćenje, bez obzira na zadah luka, kao i čišćenje vašeg probavnog trakta od štetnih bakterija.

[umetnime]

  1. Pomaže u borbi protiv raka

Istraživanja su otkrila antikancerogena svojstva koje antioksidansi i flavonoidi u luku sadrže, što  je uz kvercetin najmoćniji sastojak luka. Ovaj jedinstveni spoj spriječava ćelije raka da se razvijaju, a u svom najbogatijem obliku se nalazi u sirovom, crvenom luku.

Izvior:  timeforhealthylife.com

Mini Cart 0

Your cart is empty.