Upala je reakcija organizma na hronične bolesti, ostale bolesti, alergije, anksioznost ili povrede. Poseban stupanj upale je koristan i važan, da samo tijelo liječi ta stanja. Poteškoće se pojavljuju kada upala traje dugo ili postane prejaka.

[umetnime]

Uporna upala značajno doprinosi lošem raspoloženju, boli, iscrpljenosti i nemogućnosti mršanja. Pretjerana upala pogoršava spoljašnje simptome velikog broja zdravstvenih stanja. Osim toga smatra se da dugoročni povišeni stupnjevi upale u tijelu ubrzavaju proces starenja i povećavaju opasnost od moždanog udara, srčanog udara i raka. Upala u suštini uzrokuje trošenje vašeg tijela.

[umetnime]

Smanjenje ili najlakši način da se smanji upala bio bi da se ukloni njen izvor – na primjer, liječenje bolesti, ili nestajanje anksioznosti ili alergena, koji mogu stvarati jedinjenja koja su upalna.

Još jedan način da se izliječi upala bio bi ishranom.

Dijeta prema vašoj krvnoj grupi radi tako što ste vi u mogućnosti da provjerite strategiju koja je jasna, racionalna, naučno istražena bazirana prema vašem mobilnom profilu.

Svaka grupa hrane se dijeli u tri klase:

Kokosovo ulje

[umetnime]

Kokosovo ulje sa svojim sastojcima ima dosta prednosti kada su mehanizmi odbrane u organizmu u pitanju i rad probavnog sistema.Velike količine masti u kokosovom ulju podstiču zdrav balans velikog broja mikroba, i imaju antimikrobna svojstva.

Avokado

Avokado sadrži zdrave masti. Masti su uglavnom mononezasićene. Kao neke omega 6 polinezasićene masti koje su u izobilju tako i mononezasićene masti ne podižu upale u tijelu. Korištenje avokada će pomoći da se osjećate duže sito, tako da ne posežete danima za slatkišima.

Masna riba

Većina prirodnih masti su veoma antiinflamatorne, dok  su ulja iz prerađenog povrća puna omega 6 masti u mnogim slučajevima koja su proinflamatorna.

To znači da će riblje ulje pomoći kod iscrpljujućih bolesti, uključujući menstrualne grčeve, artritis i dr. Većina riba također može biti način da se dobije mineral selen. Selen je izuzetan za osobe s autoimunim bolestima, jer može smanjiti stvaranje autoantitijela. Jedna druga prednost od selena je što pomaže organizmu preplavljenom virusnim infekcijama. Uporne, manje virusne infekcije sigurno su tipičan razlog za duple upale i kontinuirani umor.Primjeri masne ribe pune selena i omega 3 masnih kiselina uključuju cipal, pastrvu, skušu, haringu, sardine, divlji losos i inćune. U slučaju da nemate ove vrste riba, selen možete dobiti uzimanjem dodataka kao što je riblje ulje.

Kurkuma

Kurkuma je sjajan začin žućkaste boje. Ima lagan ukus. Možda čak možete pronaći i svježu kurkumu specijaliziranim trgovinama; može se dodati varivima, kariju kao i sokovima od povrća. Ima snažne anti upalne karakteristike i vrhunska prirodna svojstva za ublažavanje bolova. Kurkumin također pomaže varenju, i može pomoći u ublažavanju probavnih smetnji i kod nadutosti.

Tamna čokolada

Tamna čokolada se odlikuje visokim sadržajem kakaa u sebi što znači da nema visok udio šećera. Ekstremni ukus u takvoj čokoladi obično spriječava većinu ljudi od prejedanja.

Zdrava hrana ne mora da bude neukusna i dosadna. Postoji mnogo odličnih metoda za korištenje zdrave hrane uz njene zdravstvene prednosti, i osobinu da smanjuje upale u ljudskom organizmu.

Prethodne izjave nisu dijagnoze, lijekovi ili recepti za izliječenje bilo koje bolesti i nisu procijenjene od strane FDA.

Izvor : myhealthylifeguide, magazineforhealthy

 


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Mini Cart 0

Your cart is empty.