fbpx

Kada se radi o remuatskim bolestima, ishrana je veoma važna, pa se oboljelima od ovih bolesti preporučuje snabdijevanje organizma dovoljnim kličinama vitamina i minerala. Također, poželjno je izbjegavanje namirnica koje mogu uzrokovati pretjeranu količinu mokraćne ili mliječne kiseline, ili povećan nivo holesterola u krvi, kao što je crveno meso, čokolada i slatkiši, kafa, soja.

Obavezna dnevna doza tečnosti kod oboljelih od reumatskih bolesti je 2 litre i više tečnosti, u koju spadaju i negazirana mineralna voda, nezalsađeni biljni čajevi, prirodni sokovi od voća i povrća. Posebno se preporučuje sok od paradajza koji je bogat mineralima, sok od mrkve ili krompira, koji imaju osobinu da vezuju mokraćnu kiselinu.

Kod pacijenata sa reumatskim bolestima, preporučuje se sok od jednog krompira svakodnevno. Ukus soka od krompira možete ublažiti dodavanjem svježeg limunovog soka, ili nekog drugog voća


Da bi se ublažili bolovi, pacijentima se daje salicilna kiselina, koje ima u svježim ili suhim šljivama, kajsijama, bundevi, tikvicama, paprikama, maslinama, kiselom kupusu, senfu, bademima, i u kori vrbe.

Čaj od vrbe: Napravite ga tako što tri dijela sušene kore vrbe, dva dijela sladića i izgnječen bijeli luk prelijete sa ključalom vodom i ostavite 20 minuta da odstoji. Ohlađeni čaj procijedite, začinite svježim limunovim sokom i čaj je spreman za konzumaciju.

Kod pojave reumatskih bolesti, važnu ulogu ima i sumpor. Sumpor pomaže kod regeneracije i oporavka kostiju, hrskavice i vezivnog tkiva. Ima ga u bijelom i crnom luku, ribi, peradi, senfu i jajima.

Riža i zob sadrže histidin, aminokiselinu blagotvornu kod otklanjanja viška metala iz organizma, jer je poznato da ljudi sa reumatskim oboljenjima imaju visok procenat bakra i željeza u krvi.

Omega-3 masne kiseline smanjuju upalne reumatske procese. Stoga, treba konzumirati namirnice bogate biljnim vlaknima.

Cink, također, igra važnu ulogu kod ublažavanja reumatskih oboljenja, a ima ga u mahunarkama, integralnim žitaricama, bundevi i sjemenkama bundeve.

Vitamin B3 ublažava bolove i obnavlja gipkost zglobova. Ima ga u mahunarkama, zelenom povrću, kikirikiju, ribi i mliječnim kiselinama.


0 Comments

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.