Stres je prirodna reakcija tijela i u malim količinama može djelovati stimulirajuće. Međutim, u današnjem, užurbanom načinu života, neprestano smo izloženi malim količinama stresa i gotovo smo izgubili sposobnost aktiviranja prirodne reakcije opuštanja. Stres postaje naša svakodnevica i iznimno štetan, pa čak i opasan po naše zdravlje. Saznajte kako se uspješno nositi sa stresom.

Simptomi stresa uključuju ubrzan rad srca, znojne dlanove i plitko disanje. Iako se isprva stres može činiti ugodnim, to je zbog adrenalina i kortizola koji preplavljuju tijelo.

Hronični stres s druge strane nastaje kad je tijelo stalno izloženo vanjskim podražajima, odnosno kad se situacija ne smiruje. To može biti zbog financijskog stanja ili prezahtjevnog šefa. Hronični stres je povezan s nizom zdravstvenih tegoba od problema s probavom do povećanog rizika za srčane bolesti te oslabljivanja imuniteta.

Planirajte na vrijeme

Najviše želimo oduševiti djecu, svoju ili nama najbližih, a za odrasle se mogu radije pripremiti neke korisne sitnice. Smislite plan i pokušajte ga se pridržavati. 

Kupujte u pravo vrijeme vs stres

Ne ostavljate kupovinu u zadnji čas, sve što možete uradite puno prije praznika, da biste dragocjeno vrijeme proveli sa svojim najdražim.

Neka kreativnost proradi protiv stresa

Kombinujte boje, razne vrste papira, mašni i mnoštvo drugih sitnica. Pokušajte sami napraviti neku sitnicu, jer zapamtite bitna je namjera.

Odredite okvirni budžet vs stres

Ukoliko možete uvijek odredite okvirni budžet i toga se pridržavajte i na taj način ćete imati uvid u svoje mogućnosti.

Nađite skriveno mjesto za poklone

Nakon što ste kupili ili sami napravili poklone, nađite neko skrovito mjesto da ih odložite, naprimjer među neispeglanim rubljem. 

Još zanimljivih članaka pronađite klikom ovdje!

Preporučujemo da posjetite i naš portal www.posjeti.ba


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.