fbpx

Koristili su ga stari Grci i Egipćani a sam naziv humus na arapskom jeziku znači leblebija. Humus se koristi u zemljama Bliskog istoka, a pravi se od leblebija, limunovog soka, susamove paste i bijelog luka. Kako sadrži visok udio proteina, produžava osjećaj sitosti. Biljna vlakna iz leblebija snižavaju holesterol, regulišu novi šećera u krvi i snižavaju krvni pritisak. Smatra se da humus ima optimalni balans bjelančevina, ugljičnih hidrata i zdravih masnoća. Ima istovremeno i blag i egzotičan okus, pa ga je lako kombinovati, a može biti i odličan dodatak već gotovom jelu.

Humus možete koristiti kao namaz, kako ga preporučuju nutricionisti ili ga kombinovati uz druga jela i namirnice.


Kombinacije jela s humusom:

  1. Namažite humus na kriške hljeba i uz malo paradajza i pečenih paprika dobićete hranjiv i ukusan cjelovit obrok.
  2. Poslužite ga uz pečeno ili grilovano povrće sa malo piletine. Humus se odlično „slaže“ sa pilećim mesom.
  3. Humus možete koristiti uz tortilja čips ili kao preljev uz tjesteninu i imaćete opet cjelovit obrok.

0 Comments

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.