Malim odlukama i izmjenama u vašim životima, možete dugoročno očuvati svoje zdravlje. Zato počnite uvoditi ove zdrave navike.

Mi vam donosimo 10 savjeta koji vam mogu pomoći u tome.

Uvijek doručkujte

Ovo ste dosada čuli milion puta, ali nije loše nekada i ponoviti ovaj savjet. Radi se o najzdravijoj navici koju biste uvrstili u vaš svakodnevni život. Iskustva pokazuju da redovan doručak povećava budnost i pažnju, naročito kod djece.

Spavajte dovoljno

I ovo ste sigurno čuli dosada više puta, ali činjenica je da gotovo 2/3 odraslih osoba ne spava dovoljno.Osobe kojima san kronino nedostaje imaju smanjen imunitet i slabiju koncentraciju. Dovljno je 6 do 7 sati zdravog, uzastopnog spavanja da biste normalno funkcionisali. Nakon sna, organizam se dovoljno oporavi i spreman je za nove radne pobjede.

Odvojite vrijeme za društvene kontakte

Redovni društveni kontakti poboljšavaju i mentalno i fizičko zdravlje. Generalno govoreći, dobri odnosi s ljudima pozitivno utiču na cjelokupno zdravlje našeg organizma.

Održavajte higijenu zuba

Redovna upotreba četkice za zube ili konca produžava život i do nekoliko godina.Zdravlje usta povezano je sa zdravljem cijeloga organizma. Bakterije koje uzrokuju karijes pridonose stvaranju plakova na krvnim žilama i sranim bolestima i utiču na razvoj dijabetesa.

Ubacite i fizičku aktivnost

Bilo koja fizička aktivnost je bolja nego nikakva aktivnost. Ako baš niste sportski tip, onda šetajte ili brzo hodajte makar određenu distancu u svom okruženju. Poznata je injenica da ćete i nakon male šetnje osjetiti poboljšanje zdravlja, smanjenje stresa, poboljšanje raspoloženja i povećanje energije.

I kožu trebamo zaštiti

Bilo da je ljetni ili zimski period, koža je izložena svim vanjskim uticajima i vremenskim prilikama. Potpuno izbjegavanje sunca nije poželjno, jer koža postaje suha i dehidrirana.

Užinajte

Zdravi međuobroci odnosno popularne užine su takođe važan dio dnevnih aktivnosti. To može biti povrće ili voće po vašem izboru, ali i mliječni proizvodi sa malo masnoće su dobar izbor.

Obogatite prehranu u skladu s vašim mogućnostima

Nedostatak pojedinih vitamina ili minerala kao što je omega-3 naprimjer, može se nadomjestiti prehranom. Ukoliko ne volite ribu niti morske plodove, nadomjestiti je uzimanjem vitamina omega-3. Na raspolaganju je veliki broj biljnih preparata kojima možete regulisati probavu, poboljšati cirkulaciju krvi, regulisati nivo šećera u krvi i slično.

Pokušajte da smanjite stres na minimum

Svakodnevnica nosi stresne situacije i htjeli mi to ili ne, nađemo se u njima s vremena na vrijeme. Imajte na umu da je i 10 minuta dnevno većini odraslih osoba dovoljno da umanje stres. Tih 10 minuta možete posvetiti jogi, vježbanju, tranju, meditaciji, slušanju muzike, čitanju knjiga i sl. 

Sve što možete planirajte

Bilo da se radi o planiranju obroka dnevno, godišnjem odmoru, planiranju druženja s prijateljima, naučnici smatraju da je planiranje važan dio mentalnih aktivnosti i bez obzira koliko ste u žurbi, stisci s vremenom, planiranje se uvijek dugoročno isplati.

Još zanimljivih članaka pronađite klikom ovdje!

Preporučujemo da posjetite i naš portal www.posjeti.ba


0 Comments

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.