fbpx

Preporučene porcije za djecu su:

Meso i riba-1 komad (debljine špila karata)

Jaja- 2 komada

Grah i leća- 4 supene kašike graha ili leće

Žitarice- 3 kašike žitarica

Hljeb- 1 veća kriška hljeba

Tjestenina- 4 kašike tjestenine

Krompir- 2 krompira veličine jajeta

Riža- 3 kašike riže

Voće- 1 voćka

Povrće- 2 velike kašike

Voćni sok- 1 dl voćnog soka

Mlijeko- 2 dl mlijeka

Jogurt- 1,5 dl jogurta

Sir- komad sira (veličine kutije šibica)


Veličina obroka od prije 50 godina i sada značajno se izmijenila. Ono što je nekada bilo obilan obrok, danas se smatra prosječnim ili manjim obrokom ili čak predjelom. Ista stvar je sa napicima. Veličina želduca je ostala ista, a zbog sve više sjedenja i manje fizičke aktivnosti, potrošnja kalorija se uveliko smanjila.

Što se zdrave ishrane tiče , većina ljudi smatra ako pojede dosta zdravih namirnica da se zdravo hrani. Pogrešno. Prosječne osobe manje poznaju šta je zdravo a šta nije, i koja količina je zdrava a koja nije. Neki zbog dijete ne jedu ništa, a neki se prejedaju.U današnje vrijeme najveća je umjetnost hraniti se u normalnim količinama. Prosječan obrok ima oko 1.000 kalorija. Ženama dnevno treba 2.000-2.500 kalorija da zadovolje sve potrebe organizma. 50ih  i 60ih godina prošloga stoljeća  u tanjir bi stalo oko 800 kalorija, dok je danas ta cifra oko 1.400 kalorija, što potrvđuje tezu da je nekadašnji obilni obrok anas samo prosječan ili manji obrok.


0 Comments

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.