fbpx

Stepenice su multifunkcionalna besplatna sprava koja poboljšava zdravlje i skida tjelesnu masu. Obične stepenice su odlična zamjena za ultrasavremene trenažere.

1.Stepenice smanjuju tjelesnu masu-hodanje ili lagano trčanje stepenicama je brz način skidanja viška kilograma. Takav trening sagori do 500Kcal/sat-kažu istraživanja. Za efikasno mršavljenje potrebno je prosječno 20-25 minuta hodanja stepenicama. Za efikasniji trening na stepenicama važno je obaviti zagrijavanje prije treninga i istezanje mišića (nakon obaveljnog treninga). Važno je hodati i trčati stepenicama non-stop bez pauze i zaustavljanja. Duboko dišite kroz nos i nemojte koristiti mobilne telefone. Jednak tempo tokom hodanja uz i niz stepenice neka bude isti.

2. Stepenice jačaju mišiće-kretanje stepenicama poželjno je da bude svakodnevna rutina. Usponi i spuštanja jačaju mišiće na bedrima, stomaku i leđima.

3. Stepenice protiv moždanog udara-hodanje stepenicama 2-3 puta smanjuje triput rizik od moždanog udara-kaže statustika. Vježbanje na stepenicama je vrsta kardio-treninga jer jača srce. Naučnici tvrdi da su ljudi koji često koriste stepenice izloženi 5x manjem riziku od koronarne bolesti.

4. Stepenice za dugovječnost-ljekari se slažu da umjereno hodanje sprječava razvoj mnogih patologija posebno kod starije populacije. Ova vrsta sporta smanjuje nivo holesterola, povećava zapreminu pluća i jača metabolizam. Vježbanje na stepenicama obezbjeđuje intenzivno čišćenje respiratornog sistema (što snižava rizik od prehlade, gripe i infekcija). Hodanje na stepenicama povećava proizvodnju sinovijalne tečnosti u zglobovima. Sinovijalna tečnost je „mazivo“ i bitan je za pokretljivost. Penjanje i spuštanje stepenicama uključuje dio mozga-hipofizu. Ovaj dio mozga kontroliše proizvodnju hormona koji doprinose boljem pamćenju, sprječavanju katakrakte, podmlađivanju organizma, normalnom funkcionisanju pankreasa.  


0 Comments

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.