Mladi luk, također poznat kao mladi luk ili zeleni luk, u stvari vrlo mladi luk, bere se prije nego što je glavica  ima priliku da nabubri. Ovo su hranljive biljke, a samim tim i mladi luk pruža brojne zdravstvene beneficije za nas. Ove zdrave biljke su bogat izvor vitamina i minerala koji pomaže u liječenju raznih bolesti. Dokazano je da su pomogli u smanjenju štetnih uticaja raznih bolesti. Saznajte kojih je to 7 zdravstvenih beneficija mladog luka.

7 zdravstvenih beneficija mladog luka

Mladi luk ima vrlo malo kalorija

100 g svježeg lišća daje samo 31 kaloriju. Bez obzira na to, sadrži mnoge flavonoide antioksidanata, biljna vlakna, minerale i vitamine koji imaju brojne zdravstvene prednosti.

Mladi luk je dobar za kardiovaskularno zdravlje

On smanjuje oksidaciju holesterola i smanjuje rizik od srčanih bolesti.

Snižava nivo šečera u krvi

Studije su pokazale da jedinjenja sumpora prisutna u mladom luku pomažu u snižavanju razine šećera u krvi. To se postiže povećanjem razine inzulina, hormona, koji je ključan za transport šećera u krvi u ćelijama tijela.

Mladi ili zeleni luk je podrška protiv gastrointestinalnih problema

Koristi se kao predjelo jer pomaže kod probava.

Mladi luk sadrži zdrav udio vitamina A, karotena i luteina

Zajedno, oni pomažu organizmu da se zaštiti od raka pluća i usne šupljine.

Mladi luk sadrži minerale

Mladi luk sadrži male količine kalcija i fosfora, dva važna minerala za zdravlje kostiju. Kvercetin se nalazi u pigmentu luka i djeluje kao antioksidans, antihistaminik i protuupalno.

Mladi luk štiti od hroničnih bolesti

Ovaj prirodni lijek može zaštititi od nekih hroničnih bolesti, uključujući astmu, alergije, bolesti srca, dijabetesa i raka.

Oboje, i vitki zeleni vrhovi biljke i male bijele glavice su jestive, te su dobri ili sirovi ili kuhani.

Iako obično uživamo u mladom luku dodajući ga salatama, on je dobar kao dodatak pomfritu, omletu, i raznim prelivima.

Ako ne možete nabaviti vlasac, pokušajte da koristite mladi luk umjesto vlasca. Kada ga isjeckate, treba mu dugo da omekša u maslinovom ulju ili maslacu – oko minutu. Kuhajte ga na blagoj vatri za najbolje rezultate.

Pokušajte ga kombinovati u salati sa komadićima narandže, avokada ili kriškama komorača.

Izvor: lifehealthandfood


armin

Skupljajući savjete i ideje za svoje potrebe došao sam na ideju da se pokrene ovaj portal. Drago mi je da od 2015 pomažemo savjetima.

1 Comment

10 proizvoda koje ne biste trebali držati u frižideru - domacin.ba · 28. Januara 2022. at 14:35

[…] iz frižidera će, na kraju,  učiniti da luk postane mekan i pljesniv. Držite ga na hladnom i suhom mjestu. Ali, nemojte ga držati u blizini […]

Komentariši

Avatar placeholder

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Mini Cart 0

Your cart is empty.